Değerli Müşterimiz;
 

 

Sorduğunuz soruya vereceğimiz cevap burada olabilir: 

 

NOT-1: Whatsapp Destek Hattı'ndan sesli/görüntülü arama alınmamaktadır.

NOT-2: Bu hat üzerinden sorduğunuz sorulara KAYIT SIRASINA GÖRE yanıt verilmektedir. Sorunuz aşağıda açıklanmış olanların DIŞINDA İSE mutlaka cevaplanacaktır. Aşağıda yanıtı bulunan sorular ayrıca yanıtlanmamaktadır.


 

1-Sipariş verdim. Kargom ne zaman gelecek? Tüm siparişler 3 ile 5 iş günü içinde kargoya verilmektedir. Örnek: 6 Şubat Çarşamba günü sipariş verdiniz. Kargonuz en geç 13 Şubat Çarşamba günü kargoya verilecektir. Siparişin verildiği günden bir sonraki iş günü 1. gün, 5. iş günü 13 Şubat Çarşambadır.

DİKKAT: SEZON SONU GİBİ İNDİRİM DÖNEMLERİNDE BU SÜRE 10 GÜNE KADAR UZAYABİLİR.


 

- Cumartesi - Pazar günleri ve resmi tatillerde çalışma yapılmamaktadır.


 

Acil kaydı ile talep alınmamakta ve siparişiniz kargoya verilene kadar ara bilgilendirme sistemimiz bulunmamaktadır. Kargoya verilene kadarki tüm süreçte sipariş durumu ONAYLANDI şeklinde görülmektedir.


 

 

Paketiniz kargoya verildiğinde kargo takip numarası size SMS olarak gönderilmektedir.


 

2A-Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim? Hayır, mail adresi ve telefon numaranız ile üye olmanız gerekmektedir.

2B-Şifremi unuttum linkine bastığımda mail adresime yenileme e-mail'i gelmiyor:  Bazen teknik bir nedenden dolayı mail ulaşmayabiliyor, bu durumu Whatsapp Destek Hattına bildirebilirsiniz. Şifre yenilemesi bizim tarafımızdan yapılıp bilgi verilecektir.


 

3-Whatsapp'tan sipariş verebilir miyim? Hayır, sadece internet sitemizden kredi kartı ya da banka kartı ile ödeme yaparak sipariş verebilirsiniz.


 

4-Sitede/mağazada olmayan bir ürünü siz tedarik edebilir misiniz? Hayır.


 

5-Kapıda ödeme ya da havale ile alışveriş yapabilir miyim? Hayır. Sadece kredi kartı ve banka kartları ile alışveriş yapabilirsiniz.


 

6-Sitede olan ya da olmayan bir ürünün mağaza stoklarına bakabilir misiniz? Hayır. Ankara'da bulunan herhangi bir mağazamızı arayarak tüm Türkiye stokları hakkında bilgi alabilirsiniz.


 

7-Online Alışverişten bir ürün aldım. Bedeni olmadı değişim yapabilir misiniz? Hayır. Online Alışverişte değişim yapmıyoruz. Olmayan ürünü iade etmelisiniz, bunun için size para iadesi yapılır. Almak istediğiniz yeni ürün için yeni bir sipariş oluşturmalısınız. Bulunduğunuz yerde mağazamız varsa sadece RENK ve BEDEN değişimini oradan yapabilirsiniz. 


 

8-İade işlemlerini nasıl yapıyoruz? Bu linkte tüm açıklamalar yer almaktadır: https://www.journey.com.tr/Sayfalar/iade-ve-degisim-7/ 


 

9-İade için ürün göndermiştim. Tarafınıza ulaştı mı? Kartıma iade ne zaman yapılacak? İadeleriniz tarafımıza ulaştığında bilgilendirme yapmıyoruz. Kargoya teslim ederken alacağınız tesellüm fişindeki kargo takip numarası ile paketinizin bize ulaşıp ulaşmadığını takip edebilirsiniz.


 

Paketiniz bize ulaştıktan sonraki 7 iş günü içinde para iadeniz yapılmaktadır. (Para iadenizin yapıldığını üye girişi yaptıktan sonra Hesabım>Siparişlerim sekmesinden ilgili siparişinizin detayına girerek görebilirsiniz.) Para iadesi yapıldıktan sonra kredi kartı ekstrelerine yansıması 3-4 gün sürebilmektedir.


 

10-İade için ürün gönderdim. Teslim edildiği gün itibariyle 10 gün geçti, kredi kartımda iadesini göremiyorum. Bu durumu Whatsapp Destek Hattına bildirebilirsiniz. İncelenip size dönüş yapılacaktır.


 

11-Hediye Çeki kodum var, nasıl kullanacağım? Sepet ekranında bulunan Hediye Çeki kodu kutucuğuna size verilen kodu yazarak "Uygula" butonuna basarsanız indiriminiz uygulanacaktır.

12-"iyzico ile öde" seçeneği ile yapacağınız ödemelerde aşağıdaki rehberden bilgi alabilirsiniz:

iyzico üyeliği ücretli mi? Hayır, tamamen ücretsizdir. iyzico mobil uygulaması üzerinden anında üye olabilirsiniz.
iyzico ile Öde nedir? Ödemenin en kolay hali olan iyzico ile öde; ister bakiyenizle, ister banka kartınızla ister havale/eft yöntemi ile en hızlı ve güvenli şekilde ödeme yapmanızı sağlar.
iyzico bakiye nedir? iyzico bakiye; kredi kartına ihtiyaç duymadan alışveriş yapabilmenizi sağlayan tutardır. iyzico hesabınıza mobil uygulamamız üzerinden para yükleyebilir, dilediğiniz gibi harcayabilir, isterseniz bakiyenizdeki tutarı banka hesabınıza çekebilirsiniz.
iyzico hesabıma nasıl para yüklerim? iyzico mobil uygulamasında “Para Yükle” seçeneğine tıkladıktan sonra, “Kart ile Para Yükle” ve “EFT/Havale ile Para Yükle” seçeneklerini görebilirsiniz. Kartınızla hesabına para yüklemek isterseniz, “Kart ile Para Yükle” butonuna tıklayarak yüklemek istediğiniz tutarı girebilirsiniz. Sonrasında kayıtlı kartlarınızdan birini seçerek işleme devam edebilir veya yeni bir kart ekleyerek para yükleme işlemini gerçekleştirebilirsiniz. Kartınızla yaptığınız tüm işlemler, 7 gün 24 saat anında bakiyenize yansır. “EFT/Havale ile Para Yükle” seçeneği ile devam etmek isterseniz, banka hesabınızı seçebilir ve yüklemek istediğiniz tutarı girebilirsiniz. EFT/Havale ile yaptığın bakiye yüklemeleriniz anında bakiyenize yansır.
iyzico hesabıma yüklediğim para bakiyeme ne zaman yansır? iyzico bakiyenize kredi kartı veya EFT/Havale ile yapmış olduğunuz para yüklemeleri anında bakiyenize yansır.
iyzico hesabımdaki bakiyemi nasıl harcarım? iyzico hesabınızdaki bakiyenizi şu anda on binlerce sitede kullanabilirsiniz. 
İadelerimi nereden takip edebilirim? iyzico mobil uygulamasını indirerek iadelerinizi takip edebilir, aklınıza bir soru takılırsa 7/24 canlı destek alabilirsiniz.
İadem ne zaman hesabıma yansır? İade talebiniz onaylandığı anda hesabınıza aktarılır.
iyzico hesabıma para yüklemek ücretli mi? Hayır, iyzico hesabınızda yapacağınız bütün işlemler ücretsizdir.

Keyifli alışverişler dileriz.


Journey Online Alışveriş Ekibi
cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
Çerez Kullanımı

Kişisel verileriniz, journey.com.tr hizmetlerinin daha iyi bir şekilde sunulması için mevzuata uygun bir şekilde toplanıp işlenir. Sitemizi kullanmaya devam ederek Çerez Politikamızı kabul etmiş sayılırsınız. Konuyla ilgili detaylı bilgi almak için Gizlilik Politikamızı inceleyebilirsiniz.